sabato 5 settembre 2009

PREMII...SI IAR PREMII / PREMI ....E ANCORA PREMI

Se vede treaba ca sunt draga la multe persoane (fete dragi) de nu ma uita, dragele de ele,
si-mi mai acorda iar premii...

Ca atare multumesc din suflet Laurei Laurentiu pt premiul acordat...
(Draga mea esti magnifica)


Ci sono ancora tante persone che mi vogliono bene e mi coccolano offrirmi tanti premi... In seguito ringrazio dal profondo del cuore Laura Laurentiu per il premio che mi ha regalato


Multumesc frumos si pup cu mult drag pe CristinaK pt frumosul premiu acordat

Ringrazio CristinaK e la bacio mille volte per il bel premio che mi ha offerto


Multumesc frumos si tzuc cu mult drag pe Cami-Camila-Witt pt bucuria
ce mi-a facut-o daruindu-mi acest premiu

Ringrazio tantissimo Cami-Camila-Witt e le mando un bacione grosso per il premio
che mi ha offerto


Aceste premii le ofer cu mare drag, respect si pretuire tuturor
fetelor din listuta mea...

Questi premi li offro con tanto affetto e tenerezza a tutte
le ragazze del mio listino di blogs

Nessun commento:

Posta un commento