giovedì 25 marzo 2010

TORTA AI PAPAVERI / TORT CU MACI



Due giorni fa mi telefona una signora, mi dice che è rimasta incantata dalle mie creazioni
e che vorebbe ordinare da me una torta semplice in occasione del suo compleanno...
ma che sia una torta con papaveri...i suoi fiori preferiti...per cui va matta...
"Mi raccomando – mi ha detto – che sia una torta
piccola e mooolto semplice!"...Ci siamo messe d'accordo anche per l'interno della torta...
pan di Spagna alle mele e cioccolato e mousse al mascarpone...Ecco la torta...
spero di essere riuscita ad accontare la signora che si chiama Simona...


Acum doua zile ma suna o doamna care imi spune ca a ramas incantata de torturile mele
si c-ar dori sa comande un tort simplu cu ocazie zilei sale de nastere...dar neaparat sa fie
un tort cu maci...pentru ca macii sunt florile ei preferate dupa care e inebunita...
A insistat ca doreste un tort mic (pt 6persoane) si mai ales sa fie simplu...
A mai specificat ca se cheama Simona...tot atunci ne-am pus de acord si asupra
interiorului tortului...pe care l-a dorit cu blat de mere si ciocolata si mousse de
mascarpone
...sper sa fi reusit a-i face tortul dorit...


16 commenti:

  1. Sunt sigura ca doamna a ramas incantata!!!Con una torta cosi.. voglio dire!!!Tu non sei brava,ma sei Bravissima!!!Oare de ce pe mine nu m-a inzestrat Domnul cu putin talent???Numai putin.....mai putin de un sfert din ce stii tu!!!Esti o adevarata artista Dora mia!!!Sa ai Sarbatori frumoase!!!

    RispondiElimina
  2. Dora ...e sublim ,e ceva de vis ,sunt sigura ca d-na a fost incantata si o sa mai vina .
    Felicitari ...le meriti din plin ,te imbratisez cu mult drag!

    RispondiElimina
  3. e superb eu nu m-as fi gandit la asa ceva sincer. felicitari

    RispondiElimina
  4. Intodeauna raman incantata cand trec pe aici, dar ai definit pefectiunea cu acest tort. Nu exista cuvinte sa descrie incantarea pe care o produc doar pozele. Genial e putin spus.
    Iti multumesc din suflet ca ne impartasesti frumusetile acestea.

    RispondiElimina
  5. dora è davvero bellissima come bellissime sono tutte le tue preparazioni!!!bacioni imma

    p.s. è partito da poco il mio contest dedicato alle cheesecake(dolci e salate ) e mi farebbe molto piacere che tu partecipassi...tutte le informazioni sul mio blog,ti aspetto nn mancare!!baci imma

    RispondiElimina
  6. dora ,e superb tortul si deloc simplu.macii ma dau gata:)sunt sigura ca doamna a fost super incantata:)cum se poate sa nu fii cu un asemenea tort:)te pup

    RispondiElimina
  7. spero che la signora si sia accorta che nella sua semplicità sta torta è un piccolo capolavoro e spero pure sparga la voce ...bravissima Dora

    RispondiElimina
  8. Absolut...nu mai am cuvinte....
    Sigur a fost incantata d-na respec.!!!!!

    RispondiElimina
  9. La fel ca celalalte creatii ale tale:adevarate opere de arta!Tot respectul, Dora!Si un Paste fericit alaturi de cei dragi!

    RispondiElimina
  10. Fie ca Sfintele Pasti sa va lumineze sufletul si casa, sa va aduca numai bucurie si sanatate.

    RispondiElimina
  11. Fie ca Sfanta Sarbatoare a Invierii sa iti aduca
    cele 4 taine divine: incredere, lumina, iubire, speranta.
    Clipe de neuitat alaturi de cei dragi si multe realizari!

    RispondiElimina
  12. CRISTOS A INVIAT ! sarbatori fericite !

    RispondiElimina
  13. cind ma uit ce minunatii faci ma simt de aparca as umbla cu toporul prin bucatarie,ai miini de aur draga mea

    RispondiElimina
  14. multumesc mult draga mona pt aprecieri

    RispondiElimina