domenica 11 aprile 2010

TORTA GOKU / TORT GOKU






Ciao cari amici...oggi vi propongo una torta particolare...specialmente per il suo interno molto attraente...il pan di Spagna al cioccolato e mandorle e le sue quattro creme (crema stracciatella, banana curd, mousse al cioccolato al latte e la bavarese alle nocciole pralinate) rendono questa torta una vera leccornìa!!!
Le decorazioni usati sono di pasta di zucchero e royal icing e la copertura della torta è – cosìdetta – "pelle di cioccolato"...come mi piace sempre nominarla :)

Dragi prieteni azi va propun un tort particular mai ales prin interiorul sau...ce contine blat de ciocolata si migdale si patru creme (crema stracciatella, banana curd, mousse de ciocolata cu lapte si bavareza cu alune pralinate)...o feerie de gusturi si arome
si o adevarata incantare pentru papile!!!
Decoratiile folosite sunt facute din pasta de zahar si royal icing iar pentru acoperirea tortului
am folosit "pielea de ciocolata" cum imi place mie s-o numesc :)

10 commenti:

  1. Ciao Bela, cum ar putea arata altfel din minutele tale...Excelent Grandios!!! uNA BUONNA SERATA1 CaMI

    RispondiElimina
  2. ce nebunie de torta ai facut ! si reteta ?

    RispondiElimina
  3. Foarte frumos arata,ce bine ca nu mai am copii mici.Felicitari pentru blog,toate arata super,o sa ma inspir din el.Pupici si spor la gatit!

    RispondiElimina
  4. Pe blog la mine te asteapta niste premii!!

    RispondiElimina
  5. Buna dimineata ! Va multumesc din suflet pt. ca mi-ati raspuns la e-mail.Va urmaresc zilnic blogul, sa vad cu ce minunatii ne mai incantati.Spor la treaba ! O zi buna !

    RispondiElimina
  6. Ti-am trimis un premiu. Felicitari pentru ceea ce faci, ca faci bine!

    RispondiElimina
  7. dora,draga maiastra,cand intru pe blogul tau am impresia ca intru in sala unui profesor.cu toate astea,am instituit acuma un premiu,virtual deocamdata,pe care ti-l ofer cu toata consideratia si placerea.daca iti face si tie placere,treci pe la mine sa-l ridici.

    RispondiElimina
  8. Ciao Dora....accidenti mio figlio farebbe carte false per una torta cosi!!!! sei bravissssssima!!! complimenti!

    RispondiElimina
  9. Ciao!am intrat din intamplare pe blogul tau, si vreau sa-ti spun ca am ramas uimita si cu gura cascata la torturile tale,sant excelent de frumoase,esti o adevarata maestra in repararea si ornarea torturilor,complimenti,sei molto,molto brava!!!

    RispondiElimina