venerdì 5 febbraio 2010

TORTA VIOLA II / TORT VIOLA II




Ciao carissimi...oggi vi presento una torta fatta in breve tempo per una mia amica di cuore...
La ricetta è semplice ma nello stesso tempo moooolto squisita...pan di Spagna al caffè e panna cotta...una torta a strati con la quale ricetta torno fra qualche giorno...
Le rose e le decorazioni sono fatte con la ghiaccia reale...
Spero vi piaccia...


Buna dragilor...azi va prezint un tort facut in foarte putin timp pentru o buna prietena...
Reteta este simpla dar in acelasi timp delicioasa...un tort in straturi cu blat de cafea
si panna cotta...o reteta cu care voi reveni in zilele urmatoare...
Trandafirii si decoratiile sunt din royal icing...
Sper sa va placa...

15 commenti:

  1. draga dora intotdeuna m-am uitat cu mare incantare la torturile tale.eu n-am curaj si nici rabdare sa fac astfel de decoratiuni dar te urmaresc cu mare placere.

    RispondiElimina
  2. Multumesc draga pansy...esti o draguta...oricand esti binevenita la mine acasa...chiar si numai a arunca o privire..

    RispondiElimina
  3. superb ca intotdeauna dora! felicitari!

    RispondiElimina
  4. Meravigliosa...di un'eleganza unica!

    RispondiElimina
  5. Dora, superb! Ai facut vreodata un tort care sa nu arate bestial, ca acestea pe care le faci acum? Eu nu cred. Ai un talent innascut pentru asa ceva, tu faci opere de arta, nu altceva!

    RispondiElimina
  6. atia ha detto...

    superb ca intotdeauna dora! felicitari!


    multumesc draga mea...te puuup

    RispondiElimina
  7. Ylenia ha detto...

    Meravigliosa...di un'eleganza unica!


    grazie mille cara...sei molto gentile...un bacio

    RispondiElimina
  8. dianalaura ha detto...

    Dora, superb! Ai facut vreodata un tort care sa nu arate bestial, ca acestea pe care le faci acum? Eu nu cred. Ai un talent innascut pentru asa ceva, tu faci opere de arta, nu altceva!


    Draga mea torturile mele de inceput n-au aratat ca cele de acum...nici pe departe...dar cu timpul capatam experienta si indemanare...si e normal sa progresam...
    Iti multumesc mult pentru aprecieri...
    te puuup

    RispondiElimina
  9. DANIELA BIGHIU ha detto...

    superb, cu sau mana de aur, felicitari.


    multumesc frumos...

    RispondiElimina
  10. Complimenti Dora...
    Bellissima questa torta...
    davvero...
    Matteo

    RispondiElimina
  11. Dora, esti incredibila! Iti ofer un premiu cu tot dragul te asteapta la mine pe blog!

    RispondiElimina
  12. Ciao, passo al volo per ricordarti che ho inserito il primo sondaggio nel blog, per decidere il mese più adatto, mi farebbe piacere se volessei farci un salto per farci sapere la tua.
    PS. ricorda di ripassare tra due settimane per il secondo sondaggio!
    Se volessi passar parola e inserire il bunner nel tuo blog, ci farebbe piacere. Grazie ;-)
    Saluti Ylenia
    http://cioccolarte.blogspot.com/

    RispondiElimina
  13. Cuocopersonale ha detto...

    Complimenti Dora...
    Bellissima questa torta...
    davvero...
    Matteo

    Ciao Matteo ...ti ringrazio per it tuoi complimenti...anche tu sei molto bravo...farrò un salto dalle tue parti al più presto possibile...

    RispondiElimina
  14. Buna,DORA!
    Nu cred ca exista cineva care sa nu-i placa cea ce faci tu,este fenomenal ce iese de pe mainile tale.
    Nu pot decat sa-ti doresc multa sanatate,fericire si o primavara cat mai frumoasa.
    Te pup cu mult drag Tanta(Nuta)cum i-mi spune fratele meu Ghita si cumnatica Rodica

    RispondiElimina