giovedì 25 marzo 2010

PAPAVERI "DI PRIMAVERA" / MACI "DE PRIMAVARA"




Qualche giorno fa ho giocato con il marshmallows fondant...e stavolta le mie mani hanno modellato ...papaveri...papaveri "di primavera"...così sono stati nominati da mia nipotina...:) Allora per accontentarla.... prepariamoci ad accogliere la primavera... anche con papaveri già fioriti...hahaha...Che ne dite?:)

Cu cateva zile in urma m-am jucat din nou cu marshmallows fondant...si din mainile mamucai
si tatucai :) au iesit niste maci...maci "de primavara"...asa i-a catalogat cum i-a vazut
nepotica mea...si atunci pentru a o multumi ..haideti sa intampinam primavara...
chiar si cu maci infloriti...hahahah...Ce ziceti?



12 commenti:

  1. Sunt minunati.
    Mi-ar fi placut si cateva poze cu
    "procesul de fabricatie " :)
    O primavara frumoasa si tie Dora !

    RispondiElimina
  2. chiar,dora...si eu incerc de multe ori sa fac decoratii cu mashmallow...insa cred ca de la umezeala din casa nu mi se intaresc niciodata...indiferent cat de mult le las...tu cat lasi decoratiile la uscat?

    RispondiElimina
  3. Sunt superbi macii Dora mea draga!
    Abia astept sa vad frumusetea de tort pe care vor fi pusi ,te pup!

    RispondiElimina
  4. wow,dora sunt minunati macii.esti o adevarata maestra.mi-ar placea si ne arati si noua "procesul de fabricatie".o zi buna

    RispondiElimina
  5. Multumesc tuturor pt aprecieri...va pup

    RispondiElimina
  6. alice ha detto...

    chiar,dora...si eu incerc de multe ori sa fac decoratii cu mashmallow...insa cred ca de la umezeala din casa nu mi se intaresc niciodata...indiferent cat de mult le las...tu cat lasi decoratiile la uscat?

    Draga Alice intr-adevar umezeala este un mare dusman al decoratiilor din pdz...eu las decoratiile la uscat peste 72 de ore

    RispondiElimina
  7. minunati maci!!!!daca te rog nu mi spui si mie ce ai pus in miljloc de arata asa de parca sunt adevaratii?
    ai un blog de aur!si miinile la fel!

    RispondiElimina
  8. Anonimo ha detto...

    minunati maci!!!!daca te rog nu mi spui si mie ce ai pus in miljloc de arata asa de parca sunt adevaratii?
    ai un blog de aur!si miinile la fel!

    De regula nu-mi place sa ma adresez unui anonim (apropo cum te numesti?)...dar fac o exceptie de data aceasta si-ti raspund...daca te referi la staminele negre sunt facute din ata

    RispondiElimina
  9. scuze ca nu mi am scris numele taby ma numesc.multumesc fff frumos de raspuns!

    RispondiElimina
  10. Cu placere taby...multumesc pt aprecieri

    RispondiElimina
  11. sunt superbe floriile tale..poate poti sa ne arati si noua cateva poze cu
    "procesul de fabricatie " sigur ne-am bucura ...felicitari.

    RispondiElimina