giovedì 13 agosto 2009

TORT PATRIZIA / TORTA PATRIZIA




Patrizia este o prietena draga sufletului meu...azi si-a serbat ziua de nastere...
iar eu nu puteam lipsi la petrecere fara a-i oferi un tort...este un tort cu un gust inegalabil,
il cunoasteti deja, reteta este cea a tortului Regina Maria...

Patrizia è la mia carissima amica...oggi è stato il suo compleanno... ed io non potevo mancare alla festa senza portarli una torta... una torta squisita, di un sapore inconfondibile...lo sapete già... la ricetta è quella della torta Regina Maria...



10 commenti:

  1. Ce mult imi place ,e superb!
    La multi ani prietenei tale!

    RispondiElimina
  2. Multumesc mult draga mea Lissa...ma bucur ca-ti place

    RispondiElimina
  3. Grazie mille Betty...sei gentilissima...bacioni

    RispondiElimina
  4. Super tort! Felicitari Dora,esti o artista! Pup!

    RispondiElimina
  5. buna.as putea avea dimensiunile acestui tort?vreau sa-mi fac o idee.ai folosit aceleasi cantitati ca la tortul regina maria?
    grazie

    RispondiElimina
  6. Multumesc mult Miha...te pup cu drag

    RispondiElimina
  7. Da cris am folosit aceleasi cantitati de la Tortul Regina Maria...tava mea patrata are dimensiunile 22x22cm...

    RispondiElimina