sabato 18 luglio 2009

MUFFINS À LA DORA



Cum fiica mea este fun muffins cu fructe m-am gandit sa-i fac pt micul dejun...
am folosit ananas si-au iesit super gustosi...

Siccome mia figlia è fun muffins con frutta ho pensato di prepararne qualche
pezzo
per la colazione...ho usato l'ananas e sono venuti molto squisiti...

Ingrediente
/ Ingredienti

260g faina / 260g di farina
40g amidon de cartofi / 40g di maizena
4 oua / 4 uova
180g unt / 180g di burro
180g zahar / 180g di zucchero
1 cutie mica de compot de ananas / 1 scatola piccola di ananas sciroppato
100g arahide pralinate / 100g di croccante d'arachidi
1 pachetel zahar vanilat / 1 bustina di vaniglina
1 pachetel praf de copt / 1 bustina di polvere lievitante
un varf de cutit de sare / un nonulla di sale


In plus / In più

100ml suc din compot / 100ml succo d'ananas
8g gelatina / 8g di gelatina


Procediment / Procedimento


Mixate untul cu zaharul si zaharul vanillat

Sbattete il burro con lo zucchero e la vaniglina


Adaugati cate un ou pe rand si amestecati bine dupa fiecare

Aggiungete un uovo alla volta e mescolate bene dopo ogni agglunta


Amestecati faina, cu praful de copt, sarea si amidonul
si adaugati compozitiei

Mescolate la farina, con la polvere lievitante, il sale e la maizena e aggiungeteli al composto


Adaugati si arahidele pralinate maruntite

Unite al composto il croccante d'arachidi tritato


In formele speciale de muffins puneti cate o lingura de compozitie si
deasupra "muuuuulte bucati de ananas" - asa am primit comanda

Versate il composto negli stampi adatti per questo tipo di dolce a cucchiaiate


Umpleti formele cu restul compozitiei si deasupra puneti iar bucati de ananas

Riempite gli stampini con il resto del composto e adagiate sopra pezzetti d'ananas


Si iata muffins-urile de noapte

Ed ecco a voi i muffins ...di notte



Si muffins-urile de zi...

E i muffins ...di giorno



21 commenti:

  1. super tare,arata bestial.Nu vrei sa fii mamica mea?

    RispondiElimina
  2. probam, vedem...cati ani ai draga Gabi?

    RispondiElimina
  3. complimentissimi!!! questi muffins sono stupendi!!!
    un abbraccio e buona domenica.

    RispondiElimina
  4. Ma omori cu zile Bella... Nici mufins nu au nici o sansa la tine sa arate simplii Felicitari pt. "tortuletele" tale minunate. Pot sa fac in august (de ziua mea ) comanda de tort la tine ? O seara placuta. Cami

    RispondiElimina
  5. buna dora,totul arata atat de bine la tine........mamica...glumeam,am si eu 3 copilasi si sigur le-ar place bunatatile pe care le faci.Mi-ar place sincer sa fii profesoara mea,dar nu e bine ca esti departe...

    RispondiElimina
  6. Cara Betty ti ringrazio tantissimo..un bacio

    RispondiElimina
  7. Bella bine ai venit pe la mine...sigur ca poti comanda un tort de ziua ta...cu toata placerea ti-l fac...si nici nu-ti iau bani...considera-l cadou din partea mea...te tzuc cu mare drag

    RispondiElimina
  8. Da Gabi draga...sunt cam departe...tu unde locuiesti?...lasa ca faci retetele mele ingerasilor tai si vor fi superincantati...te pup

    RispondiElimina
  9. un premiu la mine pe blog pt tine
    pupici.

    RispondiElimina
  10. e prima oara cind intru pe blog-ul tau,dar e surprinzator de placut!cu Michael Jackson muzica de fundal si asa retete superbe e o adevarata placere! felicitari! vai avanti cosi!baci.

    RispondiElimina
  11. Foarte, foarte frumos ai decorat muffinsurile, Dora! Sunt minunate!!! Asa cum spune si Cami, adevarate tortulete!

    Cand ai timp sa treci pe la mine sa ridici un premiu! te pupic dulce!

    RispondiElimina
  12. Dora pentru super-frumusetile acestea de praji,te asteapta un premiu la mine pe blog.

    RispondiElimina
  13. Cu scusele de rigoare pt intarziere iata ca va raspund dragele mele

    RispondiElimina
  14. Draga kity te pup si eu cu mult drag

    RispondiElimina
  15. Judy draga mea...cuvintele tale ma bucura si ma incanta in acelasi timp...te pup si te mai astept pe la mine

    RispondiElimina
  16. Cristina draga mea iti multumesc frumos pt tot...te pupezez

    RispondiElimina
  17. Draga Goldielocks iti multumesc mult si te pup cu drag

    RispondiElimina
  18. Dora este o adevarata maesta in ale decorari...ma intreb daca o sa reusesc sa fac si eu asa ceva....sunt superbe

    RispondiElimina
  19. Naty esti o draguta si-ti multumesc mult pt aprecieri...te mai astept pe la mine...

    RispondiElimina